Ur askan

Efter ha varit sjuk och tyckt allmänt synd om mig själv har jag nu rest mig och intagit mitt vanliga jag. Att man kan bli så däven av att vara sjuk? Men nu känner jag återigen vårkänslorna sprudla i kroppen och har fullt med planer och ideér i huvudet!
Det kommer bli en bra FÖRsommar. ♥

En liten update från igår.
    Tok-Hugo var iväg och lekte med Tok-Lea. Tänk att de fyller 1 om ca en vecka. Oj!
De hade roligt ihop och Lea går faktiskt. Det är några söta små stapplande steg fram till målet. Vi var ute i parken och gungade och bestämde oss för att grilla imorgon. Mumsigt, och kan det bli mer FÖRsommar?
Hugo fick även bada igår med pappa och konstigt nog är det vatten överallt.
   
Denna veckan har vi också haft lite vårstädning härhemma och bl.a. plockat bort leksaker som Hugo har blivi för stor för?!
OMG. Han är stor nu.

Och... påsken i Jönköping var bra och det var härligt att träffa alla. Hugo fick den tuffaste jackan från bilmässan.

Den närmsta veckan kommer att bli kaos/underbar.
Imorgon ska Jonas jobba först, sen GRILL på väster. =)
Söndag ska jag jobba litegrann.
måndag är det tokmycket som ska ordnas och inhandlas efter som älsklingen fyller år på tisdag. Jag, My och Hugo är överens om vad vi ska köpa.
Tisdag. Jonas dag.
Onsdag betyder kurs för min del och förberedelser inför torsdag då MOI fyller år. Hmm..undrar vad jag får? Men jag kanske redan har fått min present, vem vet? ;)
Torsdag: Min dag.
Fredag stavas också FÖRBEREDELSE, då det är Hugos 1 årskalas på lördagen. Korvgrillning och ballonger för den lille. Jönköpingsfolket kommer.
Örebro är bjudna till på söndag.
Och slutligen då måndag. MIN HUGO FYLLER 1 ÅR. ♥

Tv-tips True blood.

Nu ska jag dra mitt arsle ur soffan och fixa lunch.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kompisar

Idag är ingen vanlig dag, för det är Sofies födelsedag. HURRA HURRA HURRA HURRA Kolla in jnytt.se/familjenytt SNYGGT!!!

2009-04-23 @ 14:57:09
Postat av: Anonym

Ifall Jonas glömmer att hälsa:

GRATTIS Sofie!!

Hoppas du har en toppen dag!

Länge sen nu så vi får ta och ses snart.

KRAM

2009-04-23 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

Mitt namn kom visst inte med!



Ghina

2009-04-24 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0