Solen i mitt ansikte.

Har haft ett par riktigt bra dagar, det känns som om allt håller på att lägga sig till slut. 

    Ígår var jag och Hugo iväg för att träffa Cornelia och Terror, och vad hon är mysig. Så liten och söt och plutig med läpparna. Sötnos!
     Terror eller Cornelia undrar ni, i just detta fall så menar jag C, men det kunde lika väl varit mamman. 
Vi gick långpromenad i blåsten och inomhus försökte jag undvika mördarkatten.

     Idag vaknade jag av en sjuk tanke. Usch! Det första jag tänkte på var att jag skulle åka och handla på Maxi. DÅ, slog det mig. Om jag lämnar Hugo i bilen och snabbt som attan ska springa och hämta en kundvagn, och blir allvarligt påkörd.
     Vem vet att jag har ett väntande barn i bilen? Vilken jävla otäck tanke. Jonas tyckte att jag kunde ta med mig Hugo när jag hämtar vagnen. Men om vi blir påkörda då?
      Måste byta ut bad huvudvärk mot god huvudvärk, t.ex. födelsedagspresenter som ska inhandlas. För ALLA ska ju verkligen envisas med att fylla år i april. Har folk inte något att göra på semestern? Bara göka?
    Farmor var med på Maxi för säkerhetsskull.

Imorgon hoppas vi på att lilla Lea är pigg så vi kan ha tacos-kväll här.
    Nu spelar HV sin andra match, hoppas de vinner!

Ska på shopping-runda imorgon, med eller utan Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0