Man ska aldrig hetsa upp sig.

Ja, imorgon bär det av till Jönköping med hela bunten.

    Och vad gör jag?
Sitter här och snorar och försöker andas.
   Så himla täppt och allt. FAN!


Den här helgen har varit planerad sååå länge och jag har sett framemot den. Hade skrivit listor och planerat in så jag fick tid med allt som skulle göras denna veckan. Detta har jag gjort/orkat med. Hostat, snorat, försökt andas och INGET MER. Knappt orkat vara ute. Usch.

Vi som ska på bilmässa och allt, och jag tänkte att jag skulle vara vårfräsch efter några minuter i solariet. Nu är jag likblek och svullen i ansiktet och FAN!

Man ska med andra ord inte hetsa upp sig över något för det blir aldrig som man tänkt sig ändå. Inte i mitt liv iaf. 
    Skönt att gnälla av sig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0