Våga Vägra Vara Anonym

Lite sådär i kanten...

     Jag har funnit frid. För jag har städat inför helgen och det känns heeelt underbart. Denna helgen är den första helgen på MYCKET länge som vi inte har något direkt planerat. Det enda som är, är att jag ska köpa mig en vinterjacka och hämta ut Jonas nya klocka.
  
     Så nu är jag totalt utsketen. Totalt.

Rally-Uffe var här innan och åt middag och fikade, dock med avbrott=/. Han är rolig och så himla gullig mot  
     Hugo, och lillemannen gillar honom skarpt.

     Tänkte jag skulle göra det enkelt för mig idag.

DAGENS BÄSTA: 
Kände en ny tand i Hugos mun.
DAGENS SÄMSTA: Förklädet jag köpte var bara halvt, ville ha helt. US and A-style.
DAGENS ROLIGASTE: Att Jonas fnittrar när jag kittlar honom.
DAGENS TIPS: När den röda lampan på videokameran lyser, så håll tyst! Jag har inte lärt mig det och nu undrar halva 
                           Jönköping vad jag har för diagnos...
DAGENS UPPREPNING: Att jag fortfarande har den snällaste och underbaraste sonen!
DAGENS GLÖMDA: När Terror åt upp majsen igår. HAHAHA!


Mamma! Det var Ellas mormor som vann.

Lite väl valda ord:
"När du föddes - grät du, och alla runt omkring dig log.
 Lev så att det, när du dör, är du som ler medan alla runt omkring gråter."

"När glädjens dörr stängs, öppnas en annan, men ofta ser vi bara den stängda dörren, så att vi inte märker den som har öppnat sig för oss."

"Man behöver bara en minut för att fatta tycke för någon,
en timme för att bli kär,
en dag för att börja älska,
men det behövs ett helt liv för glömma."

Thank you very mutch. Goodnight / FL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0