Tokig Fredag

Mätt, fet och nöjd.
     Det är jag nu, efter ha ätit goda goda kycklingspett med potatissallad och lökröra.
Yummie!

Haha, idag har det varit en sån där sjuk dag som det kan vara ibland. =)
     Då man bara ler åt allting.
Jag och Hugo har busat som bara den, inte varit nåt seriösa. ;)

     Efter lunch tog vi en promenix bort till Jonas jobb för att plocka upp den lille hunden.
Vi antog att han längtade hem till sin mamma, och det gjorde han nog för han blev hur glad som helst när vi kom.
     Jonas sa att vi kunde ta bilen hem om vi ville, och då blev jag genast superlat! 
Det blev bilen.

     Jonas kom hem, vi gjorde käk och nu ska jag inte ägna mer tid åt det här utan umgås istället.

Pluspoäng till Rörstrand idag.  ♥
You know why..



Nämen Tok-Hugo, du ska ju inte ha pyjamasen på huvet....♥

Trevlig fredagkväll / FL


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är för härlig..!

Gillar du blogg skarpt.

Pussa på Hugofin och ta hand om dig!



Glass nu, sen sova..

Puss Linnéa

2008-11-29 @ 01:38:25
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se/
Postat av: Nina

Det tål att sägas igen. Du förgyller min dag!Du får mej att skratta och må bra. Krama Hugobus och Pilopop!

2008-11-29 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0