Helt klart den bästa på länge..

Kärleken är STOR. Kärleken är breeed. Kärleken är alldeles alldeles underbar.

     Idag har jag haft så mycket kärlek i mitt liv. ♥

Dagen började som vanligt men spårade ur nästan direkt igen. Hugo brukar gå upp, äta frukost, mysa och somna igen kl 8.30. Han är som en klocka med sina rutiner, på pricken.
     Idag, så vägrade han att somna fastän han var jättetrött (
typ som jag är just nu). Det lilla barnet var uppe till 11.30. 

Jag har hunnit nada. 
     
     Däremot har jag tänkt en massa. På framtiden.
Vad vill jag göra? Ska jag bestämma mig nu och sen köra på det eller ska jag vara öppen för förslag? Jag har så svårt att bara flänga runt och ta det som det kommer.
     Jag VILL ha stabilitet. Jag VILL utgå ifrån en fast punkt och  utvecklas därifrån.
Hade ett bra snack med morsan idag, hon känner mig bättre än vad jag tror. Men jag är rädd för att ta steget,
I always am.


     Efter middagen var det dags för mig att lämna boet för att hämta upp Jenny och Ghina. Vi skulle åka till Lotta, hon hade ordnat en överrasknings-babyshower för Terror. Så mysigt! 
     Terror trodde de skulle fika så vi skulle hoppa fram när de kom innanför dörren. Jag var lite rädd att vattnet skulle gå, och då skulle Jenny ta befälet. 
Men hon såg bara ut som ett stort frågetecken och sa " Va gör ni? Vad gör ni?"
Haha.

Det bjöds på mycket goda kycklingspett, tur att jag ätit precis annars hade jag tagit allihopa=)
Till det serverades potatissallad och tzatziki. YES!
Så mycket sommar...Underbart!

Nu är jag såå trött så jag ser dubbelt, så nu blir det bingen. 
    Men innan dess så ska jag umgås med min helt fantastiska man som har haft så kul ikväll med sin helt fantastiska son och helt fantastiska dotter.
    Han är min ♥

Ett sista bara...
Har haft en underhållande diskussion med Rörstrand ikväll. Fan va du är bra. ♥

    Imorgon kommer Uffe på middag, då blir det Highlife! Onts Onts Onts!

Märta, svara på mitt sms!

   Kram och godnatt/ Fru Lindgren



   


Kommentarer
Postat av: emilia

haha martha gav mig din bloggsida, hon sa att jag skulle gilla den o jäklar vilken härlig blogg du har :)

shit vad jag fnissade about 22:an. jag trodde att det bara vara märta som var så knäpp och gjorde ett sånnt test, men när nu även du (som verkar vettig) har gjort detta, så är det väl dags för mig med. fast jag fasar lite. tror jag ska mäta från nyckelbenetsbaksida (på ryggen) istället. haha :)



jaha men du vet ingen aning om vem jag är,

men jag gratulerar till bröllopet iaf :)



har sett bilerna, oooootroligt vackra.



ha en fin dag!



/en emilia från jönköping

2008-11-20 @ 10:09:17
Postat av: Ghina

Hej Fru L!



Tack för att du körde hem mig igår. Jag har legat som en boll i sängen hela natten med smärtsam migrän och oroat mig för att inte orka gå till jobbet. Men nu sitter jag iallafall här på kontoret och läser din blogg, fast huvudet dunkar ordentligt!

Aldrig mera rödvin! (fan, jag drack ju inte ens ett helt glas..)



Vi får ta och ses snart!

2008-11-20 @ 10:52:06
Postat av: Anonym

I always AM, inte is =)



Du vet:

I am

You are

He, She, It is

They are

You are

2008-11-20 @ 13:52:48
Postat av: Anonym

ta steget! skit i om man säger am eller is . vi vet vad du menar!

2008-11-20 @ 14:14:19
Postat av: Jenny

Det var kul att träffa dig igår..det är det alltid.. De måste vi göra snart igen känner jag..så vi hinner prata lite mer...miss u...

2008-11-20 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0