Egen tid.

Egen tid. Fan va härligt...
Hugo somnade tidigt idag, nyss, och jag har varm oboy här. Min man har somnat i soffan med fjärrkontrollen i handen. Trött? Ja.

Det har varit en bra dag idag. Jag har hunnit med mer än vad jag trodde att jag skulle göra när jag vaknade imorse.
     Jonas hade en överraskning till mig igår sa han. Vad?
Fönsterputsning!
     Klockan tio prick ringde det på dörren och två fönsterputsare kom och trollade bort all smuts. Vi har nu Örebros renaste fönster!
     Folk ser säkert lika bra in som vi ser ut.
Jättetrevliga var de, och deras första kommentar:
     - Va de bara elva fönster? =)
Hmm.. ja.

Sedan skulle Sofie ge sig på att ladda över bilder från mobil till dator. Hela min kropp var formad som ett stort frågetecken och inget fungerade. Fick ringa runt efter hjälp och i Trollhättan fanns den. Nu jäklar vet jag minsann hur man gör.
     Har spelat in en video om dagen sen Hugo föddes, så kul och se hur han blir större och större=)

Va på Ica Maxi och handlade medan Farmor satt barnvakt. Tack!

     Idag konstaterar jag även att:

- Jag saknar Jenny.♥
- Jag saknar mamma♥
- Pilo luktar död i munnen. (Borstat tänderna ikväll)
- Jag ska slå Kalle hårt i ishockey på fredag.
- Jag inte ska väcka Jonas när han sover. (För han vaknar inte)
- ALLA behöver en Uffe i sitt liv, han får mig att le=)





Hmm...uppochner..
Den här fina bilen fick Hugo av pappa på namnsdagen 3/11=)
Dock lite otäck än..

Godnatt/ FL


Kommentarer
Postat av: Den Uffe alla behöver "ler"

Man tackar blev lite rörd

2008-11-12 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0