Such a day!

Vilken dag jag har haft! Sååå bra. Jag har varit dryg och riktigt jobbig mot vissa, (Jonas), and I like it. =)

     Det enda som var dåligt idag var att Pilo blev påhoppad av en katt. En riktig katt dessutom, utomhus, en svart en.
Jag var så rädd. Den var helt galen. 
     Det hände ingenting med Pilo förutom att han blev rädd och överraskad. Men själv så grät jag som ett barn. =/.
Den fräste åt mig och bet tag i min sko, sedan följde den efter oss och hoppade på Hugos barnvagn. Då sprack det!
    
Kattfan fick möta Sofies vrede och rädsla.
Som tur var kom en tjej precis som fick tag i katten och gick iväg med den. Jag sprang hem.

     Så om ni hädanefter ser någon som går runt i Örebro med en barnvagn, en spinkig chihuahua och ett grönt basebollträ på axeln, så är det jag! 
Kom du bara..

     Annars har vi varit driftiga idag, jag och Hugron. Pratat med massa roligt folk och städat. Gjorde ett eget födelsedagskort, hur ambitiös är inte jag?
    Jonas kom hem, vi gjorde oss iordning för att fara iväg och fira hans systers födelsedag. 19 år.
 Det var trevligt och vi åt smörgåstårta och hemmagjord glasstårta. De ni...! 

    En fruktansvärt viktig detalj som egentligen skrämmer mig.
MÄRTA!
( Heliga Märta Doublesizzze ) Jag gjorde testet to och jag kan lova dig. Du behöver inte vara orolig. Jag går  
    numera under namnet 22:an, if you know what I mean! 
Fuck

    
Nu ska jag hang out with min man / FL


Det underbara födelsedagsbarnet Nea ♥


Min underbart vackra mamma ♥ 
         Se hur hon lyser!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0