Sådär Ja...

Snart är äntligen denna dagen slut. 
     Nu är det första gången, på HELA dagen, som jag sitter ner.
Själv, utan barn, hund eller man. Enda gångerna jag suttit idag är när jag matat Hugo, eller ätit själv och matat Hugo samtidigt.
    
Det är knas.

Jag är så trött nu så när jag skulle värma lite oboy, tog jag istället ut osten och la i mikron.
Skratta eller gråta?

    
Hela dagen har varit röj. Plockat till förbannelse, bytt lakan, tvättat, städat bakom soffan, badat barn och man, haft klovård med Pilo, ALLT har hänt idag.
     Har varken hunnit med solning eller julmarknad, eller rättare sagt inte
orkat när det fanns tillfälle. 
Hugos famo och fafa kom förbi på lunch,
det var nice!

Måste ta tag i det där med inre stress, fan. Det är inte bra.
     Imorgon är det måndag och då ska hela skeppet rulla igen.

Jag har bestämt att imorgon bara strunta i alla måsten och ta med lillemannen att köpa de sista julklapparna. 
     Oj, det var visst också ett måste, men ett roligare iaf. =/

Nu ska jag vika den sista tvätten innan läggdags.

     Hoppas ni alla haft en bra första advent!!
Puss / FL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0