Naturligt Kal.

That´s true. Knappt ett hårstrå på armarna.

    
Segt att komma igång i morse. Det är det alltid. Brukar vila en stund ijämte Hugron på morgonen när han ska sova och jag får tvinga mig själv upp när han slumrat in.
     Pratade i telefon halva morgonen så det var som sagt mycket snack och lite verkstad.

Vi tog en skön promenad för att komma igång och som vanligt gav Pilo upp ca 300 meter hemifrån. Då är det bara  
     att plocka upp det lilla djuret.
ALLTID ser någon, oftast någon äldre, Pilo frusta och tror att han är på väg att avlida. Men det är ju bara ett spel
     för att slippa gå.
"Plocka upp honom då", säger de. "JAAA FRUN", svarar jag, så ler jag och går där ifrån kokandes med hot på
     hjärnan.
När ska jag lära mig att säga ifrån? Antagligen aldrig!

Jonas, min
LOVE ♥, hade lovat att sluta tidigt idag, så vi åkte till hans jobb för att plocka upp honom. 
     Då hände det. AHHHH! Mina ben skakade.
Vi for ut till marieberg för att köpa en ny bilbarnstol till Hugron och ytterligare lite pyssel till min tavla och
     mina julklappsprojekt. Försökte hitta en Mus till Hugron, men de var slut.

Jag blev så himla sugen på fika när vi var där.
Wienerbröd med choklad! 
     Så Jonas föreslog att vi skulle köpa med oss lite tillbaka och ta med till hans jobb. Japp japp. 
Tror ni att det blev något över till lilla mig som var mest sugen? Nope. Hann fan knappt blinka så var fatet slut. 
     Tack för inget!  Karlar...
Hugron livade iaf och alla busade med honom. 

     Någonstans på vägen kom vi på att vi kanske skulle prova sushi ikväll. Har 
ALDRIG ätit det. 
Ska på sushi-dejt nästa onsdag med Jenny och Ghina, som förövrigt är veteran och expert på området sushi,
     som egentligen handlar om ris. Men vi tänkte fuska lite innan. 
Sagt och gjort, vi bjöd hem Ghina och hennes karl på sushi. 
     Det var inte min grej. Big NoNo. Så på onsdag lär jag äta något annat istället=/.


     Nu blir det lite pyssel innan jag ska stupa in i sängen.

Ella, du var jättefin i långt hår. ♥ Förlåt att jag glömt säga det..
      
     God natt / FL

A flower named Cherry Nymph...

Kommentarer
Postat av: Ghina

Tack sååå mycket för igår, jag hade jätte trevligt och Hugo är underbar! (speciellt när han stod som en liten finurlig gubbe och gnodde sina händer!)

Komihåg vad jag sa; man ska prova sushi TRE gånger innan man vet vad man tycker!

Give it some time and you´ll LOVE it!

2008-11-27 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0