Mot sitt eget bästa..

Varför agerar människor fel och inte rätt? Varför orkar folk bry sig?
That´s the big question..

    
Ja, vad finns och säga om idag?
Allt var ju som sagt färdigt innan helgen. Ändå går jag runt med andan i halsen och stressar inombords. Det känns som om jag aldrig blir färdig, det blir aldrig bra. Kan liksom inte slappna av.
Måste ta tag i det där..

    
Hugo bestämde sig för sovmorgon idag, MYCKET välkommet. En timme extra gör en del. Sen när vi var färdiga for vi ut till kaoset på Marieberg. Usch, nu innan jul. Hade med mig en lista och jag checkade som bara den. Jag fick ALLT avklarat. Sweet!
    
Vi köpte lite julklappar och Hugo fick en ny tripp-trapp-stol. Finfin! Sedan köpte jag lite pyssel till mitt projekt, jag ska göra en tavla med lite av Hugos saker. Det kommer att bli så fint! Kan knappt vänta tills jag kan börja pyssla.
     Inhandlade även en pulka till lillemannen så jag
hoppas hoppas att det är snö imorgon så vi kan ut och provåka=)

:. .. .::
 :..: ...:     < SNÖFLINGOR
...::::..:.

Önskar familjen en trevlig kväll på "älga-middagen". ♥

   
                                                                "Du får inte knacka på min dörr,
                                                                om du inte är beredd o komma in".

Nu blir det räkor för hela slanten... sen ska Jonas visa mig en sak...!
/ FL

♥ Badpojkarna Lindgren ♥

Kommentarer
Postat av: kalle larsson

Hugo och jag hejar på Hv71 . Hugo är bäst!!!

2008-11-23 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0