Morgonens Höjdis..

Hihi, Jonas får mig alltid att le. Imorse var inget annorlunda.

     Sofie:
"Åh nej, Ghina glömde sitt armband här igår."
Jonas: "Nej, det är inte Ghinas, det är ju Jens. Han hade det på sig." 
     What?

Jag är såå kär ♥

    Idag kommer det mest handla om städ. För det är ju som alla vet
 första advent i helgen. Då måste man ha rent och fint. Det bara spritter i kroppen för min ABSOLUTA favorit-högtid är Julen eller Christmas. Åh vad jag längtar!
    
    
Kanske blir det Ica Maxi också. Men det återstår att se.

Ha en trevlig dag / FL


Kommentarer
Postat av: Jenny

duktig du är som fixar fint till helgen.. gillar du verkligen julen så mycket? Jag hoppas att jag hittar mina stjärnor, och att dom funkar... kramkram

2008-11-27 @ 11:41:05
Postat av: Ghina

Haha.. Trodde Jonas verkligen att det var Jens armband? Hahaha

Iofs trodde han Pilo var en tik så är jag inte förvånad!

2008-11-27 @ 13:33:12
Postat av: For Ghina

Japp det trodde han.. Jensa satt väl o höll på med det efter han tagit av dig det eller nåt ;)

Jonas är som sagt MKT snurrig på morgonen..hehe kram Sofie

2008-11-27 @ 13:52:17
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-27 @ 13:56:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0