Min Kväll..

Det blir aldrig som man tänkt sig. Ja, det är något som är alldeles sant!

     Hugo har precis somnat, han somnade själv på "vuxen-kudden", det vill säga min,
så det blir att lägga över det lilla barnet i sin egna säng när jag ska kojsa om en stund.

     Hade planerat in en liten mys/glöggkväll kombinerat med film och popcorn, men min man slocknade i soffan halv nio. Så den enda aktivitet vi lär göra tillsammans ikväll är när jag lägger över honom vår 
     nya urgosiga filt som vi köpte idag. =)

     Men nu sitter jag här själv med glöggen och myser framför datorn. Sedan blir det kanske lite pyssel. Är helt insnöad på det nu.
Lustigt hur det kan bli, har alltid hatat klippa/klistra.
 
     Tidigare idag drog vi ut till marieberg.
Hmm..oväntat. Vi är där varje lördag, och varför bryta en härlig tradition? =/ Mycket folk, men Hugo är ju en klippa. Han sover bra, äter bra och skiter bra, vart han än är.
     Skulle testa och äta på det nya stället där och alltid ska jag ta något som jag egentligen inte vet om jag tycker om. Sådär, tyckte jag. Nästa gång tänker jag köra på ett säkert kort.

     Vi inhandlade diverse saker såsom t.ex. ÄNNU MER pyssel,
kan man aldrig få för mycket av. Jag köpte lite kläder och sen var vi på IKEA.
     När vi kom hem åkte Jonas och handlade och sen pysslade vi om det lite här hemma. Jag blir jämt så lycklig när man få börja plocka fram julsakerna, och det blir riktigt mysigt med stakarna i fönstret.

     Imorgon tar vi nya tag, och jag har bl.a. planerat att hinna med en solning och en julmarknad. Till middag blir det älgkalops.
Yummie...=)
     

Nähä, nu ska jag gå ut och kvällskissa det lilla djuret Pilo.
     Önskar alla en trevlig kväll och sov gott / FL



Jonas med sin stake ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0