Life is like a box of chocolate...

     YES! Äntligen kom jag på det! Eller jag har en teori iaf. Hur Uffe döpte om Hugo till Hugron. (Jonas tror inte på det här)

HUGO-O=HUG=KRAM, HUGO-HUG+R+N=RON, RON=RON JEREMY=Uffe vill ge Ron Jeremy en kram!

Hmm...långsökt..? Ja. =)


     Haha, ungefär lika långsökt som Hipphipps "Ring så spelar vi"
-  Ja, och där hörde vi Eric Clapton med låten "Cocaine", och blir man tagen med det så kan man bli åtalad för "innehav", och ett annat ord för "innehav" är "swimmingpool", och har man "swimmingpool" är det ett bevis på "hög standard", och det sjöng ju Peps Persson om. Så därför är det "tvångsrakning" som ska in på rad 8.
Klockrent!

     Igår hände absolut ingenting. Skönt!


Finally, ett STORT grattis till mig som har världens bästa mamma! Hon hjälper mig med allt som jag behöver hjälp med, hon är min ja-sägare =) Älskar dig mamma! ♥

     '
Lillsnöret med sina päron ♥


Kommentarer
Postat av: Uffe

Oj oj oj smittade det av sig direkt du bytte efternamn Onts! onts! onts! onts!

2008-11-18 @ 10:40:16
Postat av: Anonym

Oj oj oj smittade det av sig direkt du bytte efternamn Onts! onts! onts! onts!

2008-11-18 @ 10:42:15
Postat av: Mamma

Älskar dig, min prinsessa!

2008-11-24 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0