Ju tajtare desto bättre.



Ärligt talat, finns det något gulligare än en liten godbit i TAJTA TAJTA strumpbyxor. Skulle inte tro det...
     Åh, jag har velat äta upp Hugo hela dagen!
Mumma!

Denna dagen stavas harmonisk. Det har liksom gått på räls. Måndagar är ju lite speciella för då jobbar Jonas alltid   
     sent medan jag och Hugo har mysdag. Så även idag.
     
Det har varit riktigt busväder, höll på att blåsa bort när vi var ute.
För klen för att gå i motvind ;)
     Vi tog en slirig promenad bort till Jonas farmor för lunch med nästan hela familjen. Hon bjöd på köttbullar med  potatis och sås. Åh vad gott det var! Pilopop hade varit med Jonas på jobbet på morgonen men nu fick han följa med  
     oss hem. Då log han den lille hunden=)

Kom hem och plockade lite, 
planerade inför den närmsta framtiden, och var allmänt glad. Jag har kommit på att jag  
     är fortfarande för naiv när det gäller okända människor.
Tror att alla vill väl men icke!

Blir så osäker när jag ska fatta beslut om framtiden, vill olika saker hela tiden. Det här med jobb och utbildning är
     knepigt=/. Jag vill ju göra något som jag brinner för, annars känner jag att det kan kvitta. Om jag inte kan jobba med hjärtat kan jag ju inte göra mitt bästa. Och om någon frågar mig om det så kan jag aldrig ge ett konkret
     beslut. 
Åh denna ångest!

Nu skulle det sitta fint med varm glögg med pepparkakor, men jag har inget av det så det får bli ostmacka och oboy
     istället. Och, förlåt mamma, jag åt smörgås till middag också....
 Jag är bad.

Avslutar med ett gulligt citat jag läste i en av Hugos Nalle Puh-böcker.

                                                                      
"Alla har vi ett namn...
                                                           Det gör det lättare att ropa på en vän!"

Sweet! / FL



Rumplyft likamed tjockismage=)

                                                                







    

Kommentarer
Postat av: nina

Hugo, charmtroll och sötnos!Kanonrolig blogg! Kollar flera ggr om dagen om du har skrivit något nytt.

Man blir ju så glad av att läsa den.

2008-11-27 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0