Hugo 0,7

Som en påse utsketet äpplamos känner jag mig nu...
     Har städat och städat idag så nu är jag
NÖJD!

Hugo, den STORA pojken, fyller 7 månader idag. Hjälp vad tiden går! OMG.
    
Detta har firats med ett extra lååångt bad, och mycket plaskande ;)
Det gillar han lillsnöret!

Det jag inte gillar är hur lätt jag påverkas av yttre faktorer. Att jag låter sånt komma för nära inpå
     mig gör mig så arg.
Är det typiskt att det kommer ifrån en tjej?
Nu ikväll känner jag bara: Bit ihop, Sov och
Gå vidare.
    
Det är mitt mål att lära mig hantera det här, eftersom det är bara jag
( i min lilla trädgård ) som mår
dåligt när jag tänker på det. Ingen annan vet.
     Som sagt.
Gå vidare.


Ett stort grattis till våran Luff som fyller 5 år idag. Pilo pussar!

     Pilo som förövrigt tror att han är nyckelkompetens i det här företaget. I centrum för allas blickfång.
Inte så svårt när man är ÖVERALLT kanske. (o) (o) < ögon inte bröst.
     Imorgon ska han få jobba lite, han har varit ledig för mycket nu och blivit dryg.

Nu ska jag hämta min tvätt, som aldrig verkar ta slut. 
Varför känns det alltid så?

     Usch, vad jag gnäller. Gnällbältet har trängt in i min hjärna.

Märta, jag fattade nästan ingenting av din blogg igår, du lät full.

     Om livet suger så häng ut snoppen.

Puss / FL



En snygg man i piké ♥
Min absoluta ögonsten..


    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är också tjej..jag ska också bita ihop, sova och gå vidare.. Me like you Sofie:)

Puss

2008-11-28 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0