FINALLY FRIDAY!

Och om ett par timmar bär det av till Jönköping. 

Min energi har kommit tillbaka och nu finns inga gränser. Är trött på att gå runt och vara arg, NU ska jag vara glad.

Thanks to Little Sesa who made my happy day to a VERY happy day! ♥

Mina ambitioner är alltid stora när jag ska åka back home. Jag vill göra tusen saker, men oftast hinner jag bara med ett par få. Sen är det inte så smidigt att dra med hund och barn överallt.

Detta har jag tänkt att hinna med denna helgen.

Mys ikväll med familjen med god mat och spel.
     Hugo ska äta älgkött för första gången i sitt liv.
Ullared imorgon 06.30 ( kommer spåra ur långt innan vi är framme, så be strong! )
     Soya kl 18.00, tänkte hinna med att hälsa på Little Sesa innan.
Svänga förbi
Sliver och träffa Koffe.
     Pussa på Avalon, Ellas bebis. (vovve)

Stackars Jonte som ska följa med på allt det här och inte vet om det än.
Det är bara o LEEE.. =)

     Nu ska jag bara packa det sista.


Soo long/ FL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0