Fina Fräcka Flickor Får F-musli till Frukost...

Kommer ni ihåg den reklamen? Klockren...

      Idag har varit lite halvsegt faktiskt, men bra. Inatt fick jag ont i en visdomstand så jag kunde knappt sova, plus att Hugron blev lite förvirrad och trodde vi skulle gå upp vid fyra. Jonas var JÄTTEglad. not...
      Men sen flyttade Hugron över till våran säng och där somnade han gott den lille mannen i den lille munnen..

Annars har det varit allmänt happy, förutom att jag tappade mitt splitternya rouge i golvet.
Va lack man blir! Dyrt var det också..
     Jag och Jonas gjorde en deal imorse som jag tyckte att jag fick ut mest på=)
Han skulle ha med sig Pilo till jobbet, men om jag hade honom hemma så skulle han komma hem vid tre.
TAGET!

    
Sagt och gjort, han höll sitt ord. Vi hämtade upp My och for iväg till Ica Maxi, där vi träffade prästen. Självklart livade Jonas som vanligt så jag skämdes lite.=/
     Bästa köpet idag: MAJSKROKAR.
Ni undrar säkert vad det är, och det gör jag också. Återkommer om detta.

     Funderar mycket på vad jag ska få i julklapp av Jonas och försöker tvinga honom att prata men han tiger ju som en mussla. Jag vet att det har med elektronik att göra, och att man kan köpa det på NetonNet. Har lite mer än en      
     månad att klura ut det, och det återstår att se om jag lyckas.
Klart jag gör!

Nu är det så att vi har hyrt film, HanCOCK, och gjort små små delikatess-kex med räkor som vi ska mumsa på=).
Måste dra, men innan:

VECKANS SKÖNASTE KOMMENTAR: Åh, du verkar ha ett sånt roligt liv! (Ella)
Haha, ja jo.
 
ÅRETS SKÖNASTE KOMMENTAR: Jag bor i Jönköping, inte Könsöppning som många kan tro! (Johan)
Haha, ja jo.


PUSS / FL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0