En Enda Stor Förvirring.

Japp, det stämmer! Shit, vad trött jag är nu, och klockan är bara halv nio. Why?
 
    
Tänkte egentligen åka och sola idag, för det hade verkligen behövts. Blekfis. Men jag ORKAR verkligen inte.
Kanske är sjukdom på g? Vi får vänta och se..

    Dagen började vresigt med ännu mer ont i tanden.
Att det aldrig ger sig. Men blev helt plötsligt galet rolig tack vare min förvirrade man. Han gick ut med Pilo tidigt imorse och mötte en ilsken hund i ytterdörren. Hunden skällde som
     en tok på Pilo och tjejen sa:
"
Åh, är det en tik?" 
     "Ja", svarar Jonas.
"Jaha, då är det därför. Löper hon?"
     "Nej fan, det är ju en hane".....

HAHAHAHA, finner inga ord. Ska nog inskaffa någon form av hundbok till Jonas i julklapp där det mycket utförligt  
     står hur man kollar könen på hundar.
Hehe, det kommer från en tjej som trodde "Färbodjäntan" var en sorts "allmänfilm", som jag råkat missa i skolan.=/
     Fatta min förvåning när jag äntligen får Uffe att bränna filmen och ska kolla. Det var inte många minuter som fick rulla vill jag lova. Haha, så jag skickade vidare den till en vän i Jönköping. =)

     Samma vän som jag vill säga det här till:
Mötley Crüe kommer och spelar i Sverige. Vill du gå på konserten och smaka lite äggburrito?? ;)

     Jag och Jonas åkte iväg och skulle förnya våra körkort. Var lite nervös som vanligt när man ska ta kort på kommando. Det gick bra förutom att jag tänkte att jag skulle vara smart och inte skruva upp pallen man sitter på
     utan sträcka på mig istället.
Hur kan man få en sån bra ide utan alkohol?
Så man kan säga att jag har s.k "svanhals", på fotot. 
     Det är lugnt, ska ju bara ha det i tio år framåt.
Efteråt köpte vi mat och åkte till Jonas jobb och käkade. Där fick jag erfara riktigt "grabb-snack". Röd i ansiktet.

Vi har börjat med en ny lek, jag och Jonte. Vi ska ge varandra ledtrådar om våra julklappar vi köpt, men Jonas  
     verkar inte riktigt förstå hur det går till, så det var bara roligt första dagen. Men jag har ändå mina aningar om vad jag ska få.
Yes!

     Ikväll skulle vi ha gjort hand-och fotavtryck (Hugos) och badat honom, men tiden rann ifrån oss. (Som vanligt)
Så Hugron somnade. Det blir morgondagens projekt.

     Nu ska jag titta vidare på det helt sinnessjuka programmet "Cheaters". Crazy!

Puss på er / FL


    

Kommentarer
Postat av: Kusin Daniel

Nej,fru Lindgren.



Du har ingen sk. svanhals under huvudet. "Svanhals" är förbehållet något annat.



Hur är det annars? Allt väl?

2008-11-25 @ 22:00:06
Postat av: Jenny

Du är underbar... Längtar till på onsdag.. puss

2008-11-25 @ 23:34:26
Postat av: Sofie

Svar till kusin D.



Det är bara bra, helt klart.

Trevligt att du läser min blogg.

Hur är det själv?

2008-11-26 @ 08:55:46
Postat av: Anonym

Fick nyss reda på den, men får ta och läsa fortsättningsvis.



Allt bra med mig, snart klar med plugget så.. Allt väl här.



Får passa på att gratulera så här i efterhand. Till familjen alltså.

2008-11-26 @ 17:57:51
Postat av: Sanne

Hej Fi! Ligger på ett hotell i Oskarshamn och läser din blogg (det gör jag nästa varje kväll). Blir alltid lika glad! Ville bara skicka en kram! Är den tjugonde bokat? Pusskrammmmaaas

2008-11-26 @ 20:04:50
Postat av: Sofie

Hej Sanne! Tjugonde är spikat! självklart, ska bli så roligt. Mysig du är. Puss

2008-11-26 @ 20:58:27
Postat av: Sofie

Okej, va skönt att ha pluggat klart!? Är du helt färdig polis då? Vart har du tänkt att jobba någonstans?



tack så mycket!

2008-11-26 @ 21:47:47
Postat av: Anonym

Ja, jag ska jobba i Jönköpings Län. Ska utgå från Jnköping City det första året, därefter vet jag inte.

2008-11-27 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0