Brysselkål på väg ut (O)

Imorse när jag var MYCKET trött gjorde jag en lista på vad jag skulle göra idag.
Tänkte att det skulle bli lättare att ta tag i saker som måste göras då.

Listan lyder:

- Städa lägenheten
- Packa inför Jönköping imorgon
- Vattna blommor
- Träffa Sofia och Lea
- Gå till Jonas jobb och hämta Pilo
- Sola

En lagom lista kan tyckas. Få se nu, vad på den har jag gjort? INGET!!!!!
Jag är kass.

     Istället åkte jag och träffade underbara Jenny och hennes två busungar.  Vi fikade och snackade skit.
Skönt är ordet.
Skönt.
     Det är så bra att jag har henne och kan prata om allt. Jenny den bästa.♥

• bullet

Lite senare än planerat kom Jonte hem, (tur att han är bäst).
     Han fixade god skaldjurssoppa med lax och kräftor.
                   + i kanten.

     Hugo ville hemskt gärna bada idag och det va klart han fick. Jonas joinade honom och även Pilo va lite sugen, men det är för mycket katt i honom för att han ska tycka om vatten.
   
     Så imorgon blir det då Jönne en sväng, skönt att komma hem till rötterna ibland.
Är sååå taggat för Ullared och middag på kvällen. Brorsan skulle boka bord, så jag hoppas han har gjort det.



" När så många verkar vara ensamma är det helt klart själviskt att vara ensam för sig själv"


God natt mina kära/ Fru Lindgren


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är underbart fin.....

2008-11-13 @ 23:32:40
Postat av: alise

fina fina du

2009-03-25 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0