Another Bula.

     Varför är det så, att när jag och Jonas ska "låtsas-bråka" så slår han alltid i huvudet? Hela tiden. Det är inte bara när vi "låtsas-bråkar", utan mer eller mindre jämt. =/.  Ofta när han ska göra något som han egentligen inte ska göra också. Är det synden som straffar sig fruktansvärt fort? Eller? ;) Han ska med andra ord inte "låtsas-bråka" med Sofie.

     Oj oj.

Vädrets makter var på
MIN sida idag, och jag är mer än nöjd att Hugo fick prova sin pulka. Kallt var det, och för att
     vara ärlig så tyckte han väl det var sådär. Men det blir bättre, söt som sjutton var han iaf. Pilo tyckte absolut inte det var roligt, han gick ca 50 meter innan han frös fast och började frusta.
Liten. Jonas fick bära de resterande 10  
     metrarna hem.

Annars har vi inte gjort mest, skönt med oplanerat ibland. Men tiden går fort, fort när man har roligt.
     Så fort att jag måste tyvärr sluta nu annars kommer jag missa Da Vinci-koden och Jonas goda rödbetssallad/köttbulle-mackor.

Me love you/ FL



Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag har världens sötaste och goaste barnbarn! Tack Sofie och Jonas!

2008-11-24 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0