Vad har jag gått med på?

Jonas har satt vårt äktenskap på prov ikväll.
Hmmm.. nu får jag dra i mig några alkoholfria bärs om jag ska överleva detta.


     Bästa enligt Jonas är att han kan dricka öl (a-fria) och fortfarande köra bil.

The Shield är klockan tio ikväll och jag uppmanar alla som kan att titta på det. Det är verkligen slutet nu...oliiiidligt spännande. Står knappt ut,... eller jo, det gör jag. Jag tror att Vic Mackey kommer att dö, fast självklart hoppas jag att han klarar sig. As always...

     Annars idag så har det varit jäkligt kallt, och dagen började inte så bra. Pilo började spy kl 05.30, sjukt jobbigt, han blev inte hund igen förrän runt klockan 16.00. Han kan göra en nervös vill jag lova!
     Och Hugo drog sönder mitt älskade halsband jag fått av mamma. Men sitt i båten, det går att fixa.

Vi har varit ute på promenad, ordentligt påbylsade, sen vilade jag och Hugo länge, hans underbara rufsiga nacke mot min näsa. Kärlek...♥

     Psykiskt är det när mamma ringer och säger att kussarna har magsjuka sen julafton och jag börjar må illa direkt. Har mått illa sen dess, så nu ska jag få i mig lite flingor.

    HV vann ju igår så Hugo har varit klädd i rätt kläder idag.


Fridens liljor / FL





Kommentarer
Postat av: Jenny

Har Pilo ätit alvedon nu igen???

2008-12-29 @ 22:54:35
Postat av: kalle och oskar

Hugo är en klok kille, som hejar på hv71. Hoppas att de vinner i kväll

2008-12-30 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0