Jag äger dagen..

Vill börja med att tacka Uffe för hans tips. Det känns sannolikt och genomtänkt, väl beprövat liksom. =)

     Som jag trodde imorse så har dagen varit lovely!
Hugo har skött sig exemplariskt och Pilo inte fullt så bra men han räddas av att han är så pytteliten och inte har klotögon utan är riktigt söt.
     Han har ätit majskrokar (ostkrokar haha) för fulla muggar idag, vanlig hundmat duger inte till kungligheten av Mexico. Aribariba... ♥

     Trevlig stämning var det på Krigstigen, vi åt god lunch. Lite halvstressat när man är kring Jonas men det är ju inget nytt. =/

     Jag och Hugo mös hemma då hyresvärden kom och satte upp portlås.
Det var på tiden vill jag lova!

Jonas ringde och sa att han kom hem tidigare. Yes! Blir fortfarande lika glad när han gör så.. =)

     När klockan slog sex åkte vi till kyrkan för att titta på Mys luciafirande. Hon var tomteflicka och självklart den sötaste av alla. De var duktiga och efteråt fikade vi och fam. A.

     Vi skulle lagat middag när vi kom hem men vi var så trötta. Rostade bröd alá Jonas. Smör bara.
 
Nu är jag för trött för att tänka. 
     Vill bara att det ska bli morgon, för då kommer dagen bli om möjligt bättre. Först bvc,
spännande och se hur mycket Hugo växt, sen kommer min mamma ♥, mys hela dagen, sen avslutas kvällen med julbord på Grand.
     Frågan är ju...om det kan bli mycket bättre avslutning, om man som mig ÄLSKAR mat?
Nope...

Nähä, dags att väcka Jonas för att stiga in i sängen.

Natti/FL



En tärna, en bebis och en tomteflicka...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0