En Klurig Dag

Ska sluta skriva på morgonen om vad jag ska göra på dagen, för det blir ALDRIG så.
     Helt sjukt hur det kan gå fel när man har en planering. =/

Dåligt väder idag så det har inte ens varit roligt att gå ut och promenera för någon av oss. På lunchen kom Jonas
     hem för jag skulle äntligen kunna åka och sola. Var taggad som bara den, och så var skiten stängd. VA FAN?!
Blir irriterad. Och till marieberg kom jag inte heller. Men jag gick runt i min gröna keps!! =)
Inomhus dock...

     Oj, nu somnade Hugo hos Jonas. Klockan åtta. Trött kille, nybadad.

Glömde berätta igår att vi skickade in bröllopsannonsen till JP, det gick inte maila in till NA, så det kommer lite  
     senare när vi hämtat ut fotona.

Vi har återigen tagit upp ledtråds-leken inför jul.
     Min ledtråd till J:
Genomborrad.
J:s ledtråd till mig: Du och Hugo gillar den.

     Innan har jag fått ledtrådar som: svart och du behöver den.
J har fått ledtrådar som: vitt och vasst.
     Undra vad det kan va?

Läste innan att det kommer komma en film som heter "Chihuahuan från Beverly Hills".
     Det är givet att se den på bio!     
Premiär : 25 december.

     Jenny och Ghina, bord bokat imorgon 18.15 på EWS. ♥

Imorgon ska jag försöka ta lite mer julfoton på min lille man Hugo.
     Nu blir det disk och "Desperate Housewives"

Dagens Tankeställare:
"Det finns inga genvägar".



Yummie..



Nybadad i ny morgonrock ♥

Ha en underbar kväll / FL

"Det är okej, det är bra, även om hon under ingen bh har." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0