Jag har varit snäll i år..

Helt underbart! Sitter nu vid min splitternya dator som jag har fått av min man idag.
     Tomten kom tidigt i år, men skägget satt på magen =).
Är han inte världens bästa? ♥
Skönt att kunna sitta i soffan och surfa...!

     Annars har det varit lugnt och skönt idag, en sån här lördag har jag längtat så länge efter.
En dag då man knappt går utanför dörren, bara för de nödvändiga promenaderna med Pilo och för att Hugo ska få fresh air.

     Även fast vi har pausat så har vi hunnit med lite iaf. Bl.a. tagit finfina julkort på Hugo, My och Pilo.
Såå bra blev de!
Vi har gjort färdigt fotavtrycken så imorgon är det pyssel som gäller. ;)

     Hugo har varit lite knepig då han vanligtvis brukar sova ca 4 timmar per dag, men idag bara sovit 1 och ½. Han vill bara busa med pappa hela tiden. ♥

      Imorgon trappas tempot upp. Ikea, Marieberg, Ica Maxi och tvätta.
Åh vad roligt det lät. Not!
Hade hellre gjort en repris på idag vill jag lova. Sen är det ju full rulle hela veckan.

     Men jag pratade med en viktig person i mitt liv innan och jag fick mig en riktig tankeställare. Man ska ALDRIG ta något eller någon för givet. Det är så farligt. 

     Nu är det meningen att Hugo ska sova snart, jag och Jonas ska fixa lite med korten och sen ska vi äta räkor. En mysig kväll kommer det att bli. ♥

     Mycket Kärlek / FL



Mina fina buspojkar..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Goa Sofie du är allt! Dessutom har du världens sötaste lille tomtenisse!

2008-12-07 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0