Tomteland..

Imorse bar det iväg till Jönköping. Tänkte åka lite senare på dagen men Hugo ville inte somna, så det blev tidigare istället. Han sov hela vägen till Huskvarna där vi tog ett lunchstopp hos bror och Chrissie och Neo.
     Torsk med potatismos...åh.
Vi är ju som sagt familjen Tivoli så Pilo bajsade inne det första han gjorde, och jag tog sönder två glas. Tack för maten!

     Hem till landet....aaah. Packa upp alla tusen saker jag jämt drar runt på, och varva ner.
Saknar redan Jonas, det var längesen vi var ifrån varandra nu, men han kommer stöka med Mysan så han   
     kommer det inte gå någon nöd på. Och jag har ju Hugo och Pilo.=)

Uffe, jag fattar inte riktigt ibland. Du vet ju att jag tänker för mycket, skruvar saker. Bak och fram. Upp och ner. ♥

     Dagens bästa var när jag överraskade Jenny o tjejerna med pannacotta idag. Dock lite snålt med två, men det var allt som fanns kvar=/. Hoppas det smakade bra!

     Nu ska Hugo bada och äta kvällis, sen blir det ett härligt fotbad för min del. Men no touching!

Imorgon är det lugna puckar med pappa på förmiddagen och roligt Stallqvarn (förhoppningvis) med mamma på eftermiddagen.

Puss o kram / FL


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara människa, tack så mycket för pannisarna:)Du överraskade mig verkligen! Ska äta lite nu o ta dem som efterätt...

Hoppas du har det bra "hemma"...

Hörs snart väl...?

Pussokram

2008-12-14 @ 21:45:51
Postat av: Anonym

Hej söta! Är du i stan? Fullbokad eller hinner du synas? Kan inte hålla mig ända tills i helgen =) Pusskrama

2008-12-15 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0