Terrorbalans.

Just nu när jag sitter och skriver detta, ligger Jonas, My, Hugo OCH Pilo i Mys säng och tittar på. Då säger Jonas så här:
"Fan, jag är äldre än alla er ihop."
Yes!

Idag har varit en mycket givande dag. Jag kände igår att jag kanske gnällde lite mycket, och jag får alltid så dåligt  
     samvete efteråt och har en tendens att bli överambitiös istället.
Såååå... idag har vi fixat och ordnat, fast med postiva tankar och ett hejdundrandes humör.
That´s right!

Jag har i princip gjort färdigt Hugos tavla, fattas bara fot/handavtryck, försökte fixa det igår,
     men hade blivit pålurad fel färg.
Fungerade ej alltså.
    Plus att glaset gick sönder idag när jag skulle lägga dit det.
Fungerade ej alltså.

Sedan for jag och Hugo iväg till stan för att julshoppa. Gjorde en hel del fynd =).
    
Jag köpte Jonas julklapp, och den är helt perfekt.

Tittade in hos Jenny och Terror, som är så fint gravid, och livade lite. Lämnade Hugo där för att springa iväg för att
     köpa lunch och han bara log...
Planerade in en glögg/pepparkakskväll i Terrors nya hus. ♥

     När vi kom hem så gjorde vi hemmagjorda köttbullar, sås och potatis. Gött mos!

Vilken skön dag.
Älskar såna här dagar då allt bara flyter. Till och med Pilo har varit utomordentligt duktig today. ♥

     Har tänkt att avlägga vissa nyårslöften så jag håller på att jobba fram några realistiska. Svårt, men värt.

     Nu är det snart dags för Hugo att somna och sedan ska jag vänta på att världens bästa program ska börja.
THE SHIELD.
Sjukt bra. Det är sista säsongen nu, vilket betyder upplösning. Efterlängtat!

    Vi hörs! / FL



Hugos tavla, visst är den fin!!? ♥



"Hmmm... går det här att äta?"


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack för allt Älskling. Ni är mer än allt annat.

2008-12-01 @ 21:05:38
Postat av: Jenny

Du är så pysslig och duktig gumman..beundransvärt:)

2008-12-02 @ 13:22:23
Postat av: Mamma / Mormor

Tavlan är jättefin. Duktig konstnär och söt modell! Jag längtar efter min Hugo-Mormor-Dag!

2008-12-02 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0