Tända ljus.

Det är sjukt vilka känslor tända ljus lockar fram. Fridfullhet, kärlek, mys och många fler.
     Sitter här nu och bara njuter. ♥
Kan ju också bero på att mina pojkar sover, det är lugnt och skönt. Tyyyyyst i hela lägenheten.
     Men snart ska jag sätta igång, bara vila lite först. Hugo tyckte att mamma o pappa skulle gå upp klockan 6 imorse. PÅ EN LÖRDAG.
Har han inge hyfs?

     Saknar Pilo nu, hade varit mysigt med en liten chihuahua-kropp i knät. Men snart får jag pussa honom igen.

Vid lunch kommer mina tjejer hit.
     Ikväll ska vi testa Uffes senaste tips fast utan att snurra i en lampa=/.
Men inte för mycket dock, Hugo kanske vill gå upp klockan 6 imorgon igen.

Älskar livet just nu / FL



Nästan helt ny Hugo och Älskade Ella, som förövrigt var Hugos första hemsläp... =)


    Har tyvärr ingen bild på Sanne men det kommer komma nya imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0