Somliga Går I Trasiga Skor.

Ja, och jag får lida för det. Suck!

     Har hur många skor som helst men oftast blir det att jag använder kanske 2-3 par hela tiden.
Och hur ont har jag inte nu. Plus att jag går och felbelastar i och med att jag kånkar runt på min lille Hugo.
     Därför är mitt nya löp innetofflor,  med hård sula. Det ska inhandlas IDAG.
Bråttom bråttom. För det här orkar jag inte med.

    Vi har lyssnat på julmusik på morgonen och shit vilka känslor man får. Håret på armarna,
som jag knappt har, lyckas ställa sig lite upp och spretar åt alla håll. Älskar julen. NJUT!

     Känner såhär. Ikväll ska jag bort och kanske inte hinner hem innan My somnat, vilket innebär at jag inte kan skriva. (Hon har datorn på sitt rum). 
     Så hinner jag inte så får jag säga: Ha en trevlig dag och kväll NU, så hörs vi imorgon.

Puss / FL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0