Snurrigt Och Helt Underbart.

Idag skulle det ju bli en någorlunda lugn dag. Ack så fel jag hade.
   
Pilo var med Jonas på Krigstigen idag så vi hade paus ifrån varandra. =/. Skönt men inte skönt.
     Jag och Hugo tog en promenad bort till apoteket och köpte Rosenrot.
Nej Uffe, det har inget med det sexuella att göra.
    
Vi mös mest hela förmiddagen då Hugo var lite krånglig idag, det var liksom inte heeeelt bra.

Underbara Sofia med bebis slog upp sina ögon runt halv 2,
hur lyckas du?
    
Så vi plockade upp dem en timme senare och for hem till oss.
Det skulle bjudas på mat, så vi ringde in Uffe plus att My hade en kompis. Fullt hus, vill jag lova!
Men så trevligt. ♥
     Rätt som det var dök Mr. R upp med champagne till födelsedagsbarnet också...=)

 Jag tror Hugo och Lea har rätt roligt ihop. ♥

Nu ska jag försöka sova lite inatt. 

     Jenny, jag gillade den svarta bäst.

Puss / FL



Lill-tokan Lea ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ROSENROT - FÖR ÖKAD SEXUELL LUST

Du har säkert läst en del som har skrivits om Rosenrot. På kort tid har denna unika ört blivit en av de mest sålda i hela Skandinavien. Den är kanske mest känd för att ge både kvinnor och män ökad sexuell lust men ger ocså bättre skärpa och

koncentration.



http://www.efi.se/product.cfm?id=44&opprkode=08903&gclid=CKP88cflp5cCFcse3godyEepDA

2008-12-04 @ 21:25:31
Postat av: Anonym

ROSENROT - FÖR ÖKAD SEXUELL LUST

Du har säkert läst en del som har skrivits om Rosenrot. På kort tid har denna unika ört blivit en av de mest sålda i hela Skandinavien. Den är kanske mest känd för att ge både kvinnor och män ökad sexuell lust men ger ocså bättre skärpa och koncentration.

2008-12-04 @ 21:26:29
Postat av: Anonym

http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=1657

2008-12-05 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0