Perryferry

Gårdagen var såå lyckad. ♥
   
     Vilka stjärnor Sanne och Ella är. Vi hade trevligt som bara den.
Tack för en underbar dag/kväll/morgon tjejer!
De kom vid lunch och vi åt och hade det gott.
     Presenterade Ella för fördärvet: daim-cheesecaken. Everybody loves it!
Vad skulle jag göra utan Sofia?

Sedan var det prat och tjat och MYCKET skratt.

     Jonas och Hugo var helt underbara igår. Är så glad att Jonas är min man. ♥

Vårt drama och den stora frågan igår var vad Ellas blogg skulle heta. ALLA hjälpte till med namn men inget riktigt  
     passade, även fast vi kanske 50 olika alternativ.
Hur liksom?

Framåt kvällen var det dags för middag. Efter mycket kaos så kom vi iväg.
     La Pampa, oj så gott.
Åt någon form av kreolska räkor och drack en så stark drink så ögonen tårades.
    
Men helvete, vad pratglad man blev! =)
Vi satt där länge och bara njöt.
Gamla gänget.

Efter det tog vi taxi in till stan, vilken resa. Sanne är en väldigt vågad flicka. Haha...

     Njuta var en skönt ställe med inte för mycket folk. Vi drack kalla drinkar så vi satt och frös men....vilken kväll det var!
     När alla var lagom runda under fötterna åkte vi hem.

Morgon blev,
som jag trodde, tidig men Sanne kom upp och vi mös och kollade på film.

     Frukost, mys med bebis, sedan åkte de hem till Jönne igen. =/

Nu ligger jag i soffan med Jonas, proppfull med kinamat och ska snart åka iväg till Jenny.
    
Fika med henne och Ghina. Nice!

Hörs ikväll så jag ska försöka lägga in lite bilder om vi orkar.
Vi som i jag och mitt andra jag?

Kisses/FL



3 tjejer och en man.

Några interna fraser ifrån gårdagen: ♥

"PSYKO-Eva"
"Jag är 22 år och mobbad"
"Varför ser jag ut som en kines, jag är ju bara sextondels"
"Det är för jag har ett jättelitet huvud, jag har ett jättelitet huvud."
"Involerad?"
"Man har ingen andra chans för att göra ett bra första intryck"
"Hemligt ord på S"
"Ellas HEEEELT klockrena mening på Twin i Jönne"
"Rosastrumpa.blogg.se"

HAHAHAHAHA..


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag vet inte vad jag ska säga, sitter här och skrattar så tårarna sprutar! Detta gör vi om snart tjejer. Massa pussar /Sanne

2008-12-21 @ 17:56:09
URL: http://helaminvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0