Oboy-väder BIG time

Hmmm..ibland är det bra att vara envis. Men det är skillnad mellan envis, och envis/dum.
     Jag var det sistnämnda innan. Haha...

Skulle vara duktig och gå till Krigstigen med barn och hund. På vägen dit börjar det ösregna.
      Sjukt mycket vatten kom ner från himlen, sådär jobbigt regn.
Pilo ville inte gå längre än till ica, men jag skulle ju gå.
Skyll mig själv!
     Jag fick bära hunden resten av vägen, kunde ju inte ha honom på vagnen för då skulle det regna in på Hugron.
Vi såg ut som tre blötdjur när vi kom fram.
Never again. Vi tog bilen hem. Men jag har solat nu iaf. ;)

Nu är vi hemma och myser i soffan istället, vilket är mycket bättre. =)
     Hugo sov lite dåligt inatt och var uppe en timme så vi är lite slitna.


                                                                                 "
Mamma min mamma, bästa vän,
                                                                                     om det är sant att vi föds igen.
                                                                                        Då vill jag bli en blomma,
                                                                                          och att du plockar mig. 
                                                                                             O sätter mig i håret,
                                                                                          så jag kan krama dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0