NU tar vi nya tag..

Imorgon är det som vanligt igen. 
    Våran lediga vecka är över =(.
Som tur är gäller det bara två dagar, sen är det nyår följt av röd dag. =)

    Det är så skönt liksom att vara två hela dagarna, man behöver inte göra allting själv.
Men helt klart tror jag att man uppskattar varann mer om man får vara åtskilda lite, eller rättare sagt jag vet.

    Idag var vi ju och gick i Karlslunds elljusspår och jag mindes tillbaka den ljuva tiden då jag tävlade i längdskidor.
Då var det elljusspår vill jag lova.
    Pilo var jätteobekväm i situationen, han blir lätt det när han inte är i miljöer han inte känner igen, haha, så han vägrade kissa under 2,1 km.
     Ja, det är sant. Vi tog det korta spåret, men sakta och säkert ska vi närma oss toppen och det kanske slutar med att vi går 15 km. =/. No...

      Det roligaste på hela dagen var när vi åkte genom "driven" på Mcd, och Jonas köpte ett par blåa solglasögon till lillsnöret. Vad han ägde! Han var knug. Han satt och glassade i dem. Tänkte lägga upp en bild imorgon. =)

     PLUS idag hade jag och Hugo vårt första mamma/son-gräl. Vid matbordet. Han är världens snällaste men ack så envis.
     Pappas pojk med andra ord.

Pilo gjorde en sak innan som gjorde det svårt för oss att älska honom fullt ut, men han ska få en andra chans.
    Helt klart!

My kom hem från Stockholm i eftermiddags och var målad som en mus. Hugo tyckte det var MUCHO konstigt.

     Imorgon lämnar jag oplanerat och sover gott istället.

Behöver en bra vecka nu, det har varit så mycket det sista så jag har känt mig glad och uppåt,
     men samtidigt när jag tittar mig i spegeln ser det ut som det brunnit i mitt ansikte och någon försökt släcka det med en yxa=/

Sweet dreams ♥



Redo för promenix..


Kommentarer
Postat av: crizzy

Hej Sofie, Crizzy här... hoppas att allt e bra me dig o familj efter jul o allt stök. Idag skulle vi vara ute i ottan i skogen, Johan försöker få ut mig i skogen i -13 grader. Jag har stretat emot med alla krafter, men han är ju för söt så jag måste ge med mig, det lilla livet. Jag slapp att gå ut på morronen men jag har lovat att gå en sväng. Måste säga dig att jag är så glad att jag har en sån go o snäll man, och ett stort plus är att han har en sån toppen familj, så en stor kram från mig, Crizzy med två zz...



2008-12-29 @ 11:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0