Morgongymnastik

Imorse när jag slog upp mina blå så tänkte jag: NEEEJ.

     Sedan vände jag mig om och fick se Hugo och Jonas, då vände det. =)
Det tog fruktansvärt lång tid för mig att piggna till idag, jag grymtade t.o.m. en stund efter att Jonas åkt till jobbet.
 
     Låg och tänkte på livet i allmänhet igår när jag skulle sova, och det är ju helt enkelt för underbart. Alla dåliga vibbar från igår är som bortblåsta och vi ser framemot en ny dag idag.
     En dusch, kaffe och morgongymnastik bestående av "tåvickning" gör susen.

Sååå idag behöver vi inte hänga ut några snoppar för livet leker!

     Och, vi ska till Krigstigen senare och äta lunch med Jonas och fafa. Jag ska sola och ikväll har My luciafirande som vi ska gå på.
Städnoja.... Vad är det?

Kommentarer
Postat av: Uffe

Dagens tips är att har man ont i örat så dricker man en hemsk massa sprit då blir man bra i örat Kram U

2008-12-11 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0