Morgonen är bäst

     Jag och lillemannen har egen tid ijämte varandra. Han kollar  lite på bolibompa och myser på "vuxen-kudden" och jag kollar på datorn.
     Om en stund kommer han att somna med mina armar omkring honom. Likadant varenda morgon. Det bästa som finns. Så mycket kärlek.


Ibland glömmer man bort att leva i livet som det är nu, man längtar alltid efter något eller väntar på att det där eller det där ska hända. Sjukt egentligen.
     Man spelar sig själv ett spratt. Det är mycket lätt att drömma sig bort i någon annans liv och tro att gräset är grönare på andra sidan. Mycket sällan är det sant.
     Imorgon är det sista dagen på det här året. Ett ypperligt tillfälle att tänka igenom året som gått (utan att älta) och tänka igenom året som kommer. Vad vill man åstadkomma då? Inom rimliga gränser.
     Hmmm...tåls att tänka på tills imorgon alltså.

By the way----äktenskapet är utom fara. Som vanligt styrde Jonas upp det. Haha...

     The Shield var good.

Idag: Nyårsstäd! Äntligen. Jag har väntat med att städa och det har kliat i fingarna. OMG. Men jag har hållit ut. Man måste unna sig själv lite tid ibland. Mycket viktigt!

    Ikväll: hejar vi på HV!

Hörs senare!!!!
Puss o kram / FL

Kommentarer
Postat av: Jenny

Som vanligt, kloka ord från dig... miss you..

2008-12-30 @ 10:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0