Låt drömmen vara en dröm.

     Ibland är det bäst att drömmar faktiskt inte slår in. Jag har drömt inatt, usch. Jag är en person som blir påverkad av vad jag drömmer, som vanligt ältar, skruvar och vrider jag på tankarna så jag blir helt slut.
     Sååå...låt inte drömmen slå   in.

Fatta att Jonas är hemma en hel vecka. För bra nästan för att vara sant.
     Första dagarna är alltid svårast då man måste bråka av sig, men nu är det skönt och behagligt. Plus att Hugo älskar när pappa är hemma och kan busa med honom jämt. =) My älskar också det, men just denna vecka är hon en
     busy liten woman då hon ska på bio idag med kusinvitamin och åka färja på lördag-söndag och dansa disco.

Idag blir det den obligatoriska handlingen på Maxi. Giv mig styrka!

    Tänkte lägga upp lite bilder från jul nu.../ FL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0