Konsten Att Le När Det Regnar.

Japp, det är det som gäller idag. För vädret suger.
      Tråkigt!

Det har varit lugna puckar today.
Nice! Lite städ, lite plock, lite promenader.

     Jag har försökt övertala min
papi att han ska tillverka en "älghorn-ljusstake/lampa" till mig. Jag är optimistisk och tror helt klart att det kan gå. Vad tror du pappa?
     Sjukt snygg är den som jag har sett iaf.

Suttit ner idag och planerat lite även, och det är mycket roligt som kommer hända framöver.
     Bl.a. frisören, mamma, julbord och bio nästa vecka. 
Sen är det Jönköpingsdags, droppa Pilo där till jul, träffa alla goa människor.
     Tillbaka till Örebro för en glöggkväll norr om mitt hem. Sedan kommer Little Sesa och Ella upp och hälsar på. ♥ Sedan Jönköping IGEN, och då är det JUL...!
     December månad är klockren.
Har bara en julklapp kvar att inhandla nu.
Snacka om att vara etta.

     Bäst att inte ringa Märta ikväll, eller de närmsta dagarna för hon kommer ändå inte svara. ♥

Hugo har badat ikväll, men han var mer utanför badkaret än i för vi har så spännande golv.
Sant!

    
Nu ska jag gå ut till min man och med våld få honom att sluta zappa. Grr..

Puss och kram för tusan / FL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0