Knepigt att bli stor kille..

Det spökar i Hugos tänder. Det är inte lätt att bliva stur. =/
     Tiden går så fruktanvärt fort, satt och kollade gamla kort idag och man kan inte tro att det är samma kille.
Men det är det!! ♥

     Han har varit väldigt mammig på eftermiddagen, inte speciellt matglad och har haft lite feber. Men han är lika glad för det.

     Mamma ringde mig innan och frågade om min julklapp. Men jag har redan glömt bort...eller hur?? ;)

Det är jobbigt när ens kompis mår dåligt och bor så långt bort. Man tänker på henne hela tiden och vill göra så
     det känns bra igen.
Men nästa vecka ska jag få krama henne och få höra hennes skratt. ♥

     Nu ska jag foffa foffcorn och titta på The Shield.

Några väl valda...

"Amor Vincit Omnia" -
Kärleken övervinner allt

"Gå inte framför mig! Jag orkar inte hålla takten.
Gå inte bakom mig! Jag vågar inte möta allt först.
Gå bredvid mig! Håll min hand och var min vän"

                                                  "Att Älska är ingenting
                                             Att vara Älskad är någonting
                                       Att Älska och vara Älskad är allting."


Godkväll kära ni / FL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0