Hugos tandborste..

Den spretar lite. =) Det är för att han har fått tre nya tänder. Fullt med nya riskorn i munnen.

     Hmm..torsdag är det idag. Vi har haft det bra jag o Hugo. Till lunch åt han så mycket så han knappt sa ett ord på två timmar. Vi åkte till Ica maxi efter lunchen och kollade lite, samt handlade.=)
     Mitt nya är att spara pengar.
När vi var klara där hälsade vi på pappa och fafa på Krigstigen en snabbis.

     Jag ringde och väckte Jenny imorse. Helt yr var hon, och det vet hon om! hihi..♥
La fram min idé lite snyggt om vad som är nästa års grej. Det tyckte hon var kul. Frågan är ju bara om det är  
     genomförbart, och om det är det, hur länge man klarar det psykiskt ?
Återkommer om detta. 

Jonas och My kom hem tidigt, vi käkade lite och sen åkte de iväg på Mys julavslutning medan jag och Hugo städade och han höll på att välta granen. =/
Sicken unge...

     Imorgon är det fixa-dag BIG time!

P.s. Såg söta fröken Linnea på Körslaget-reklamen idag. =) Bakom Robert Wells, längst till höger. D.s.

    Nu ska jag skriva av receptet på cheesecaken jag fick av Sofia idag. Tack honey! ♥

Godnatti / Fl


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer inte klara en minut av det... Du är galen, var får du allt ifrån?

2008-12-18 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0