Ett Legalt Piller Mot Oroliga Själar..

är Rosenrot, som går att köpa på apoteket. Det ska jag skaffa idag, för igårkväll/natt kunde jag inte sova.
     Helt insane... Blev helt tokig. Bara låg och vred mig och höll på.
Hugo sov inte heller så bra, han hade ju som sagt somnat halv åtta igår. Mycket för tidigt egentligen,
men vad gör  
     man?
Så vid halv fem imorse ville den lille kliva upp. Jaha, då hade man sovit 2 och en halv timme.
Men som tur var vaknade Jonas med så han höll oss sällis. ♥

     Kan inte fatta att jag inte somnade, jag som bara brukar stupa på kvällarna, helt utmattad. Mycket att tänka på kanske, mycket som kommer hända framöver och som ska vara färdigt innan jul.

     Då har jag hört att Rosenrot kan hjälpa. Jag tror på,
(blåögd?), att det kanske kan bota min inre stress. Hur som helst det är ju iaf värt ett försök.


Igår var ju en härlig dag. ♥
     Jag fick mina tofflor,
yes, och jag, Jonas och Hugo åt lunch på marieberg. Trevligt värre. Efter det tog vi en kaffe på Krigstigen.
     Åkte hem för att vila upp mig inför kvällen och den blev ju lyckad som alla vet. =)
Jag smakade iaf på det tajta sushi-riset s.k.
Uramaki, och det var riktigt gott. Det andra har jag lite svårt för, men  
     det kommer väl.  Jag tog ett steg tillbaka, fegade och beställde kycklingspett och grillade räkor.
Haha..;)

Idag blir det nog en rätt harmonisk dag. Ska kanske träffa Sofia och bebis-Lea, det var så längesen nu.
     Sen blir det att åka till Jenny och ge henne en kram.
Sola? Hehe.

En STOR grattis-kram till Uffe som fyller år idag. Hurra Hurra! Hoppas du får en helt underbar dag!!

     Hörs ikväll / FL


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hoppas du får en bra dag Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz Otz

2008-12-04 @ 11:17:15
Postat av: Anonym

haha du är för söt ja har aldrig heller ätit sushi men nu när du har kommit så långt får väl jag ock så gggöra ett försök haha love puuss märta

2008-12-04 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0