En återblick

Min skatt höll på att vakna från och till igårkväll så jag hann aldrig skriva om min söndag. Slö-söndagen.
   
     Va iväg hos Jenny en sväng, hon hade gjort über-mysigt med ljus. Pigga Ghina var där, även Kim och Therese som väntar på bebis. Vi drack kaffe och hade trevligt, kom på att vi saknade Pilo "den lille kroppen".

Det bästa är att jag ska få krama honom idag! ♥

    Hugo fick öppna sin julklapp från Jennys tjejer lite tidigare,
det är ju ok om man är liten, (
jag räknade visst mig själv som det för jag slet upp Jennys paket så fort jag kom innanför  
     dörren hemma=/.)

Han fick sååå söta bestick. Av plast med hjullastare på. Passar ju typ perfa för han ska ju bli sopebilschaufför när
     han blir stor. Eller snickare. Eller doktor. Eller
advokat.
Han tyckte de var mucho spännande iaf. Jenny skötte sig galant ända tills Jonas kom och skulle hämta upp mig.

     "spy i munnen"? Hon spårade ur lite under filten, men hon är mycket omtyckt!
Min och Jonas bästa ihop♥, får stå ut med oss båda två liksom.



     Vi åkte hem och packade lite, Jonas hade varit och handlat inför juldagen så det är som vanligt grejer överallt. Vi ska ju åka till Jönne idag.... Sweet!
      "Borta bra men hemma bäst",
men åt vilket håll?

Nu ska jag ta tag i mitt liv, som för tillfället är alldeles alldeles underbart!
Kärleken är störst/ FL
JA/Jonas



Läs även Sannes blogg------> Länk till höger.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Love ya!!

Har ni ritat nåt än då;)

2008-12-22 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0