Dygnet har för få timmar ibland.

Som idag. Jag hade egentligen behövt stanna uppe många timmar till och fixa och feja, men man är ju helt slut vid  
     nio.
Skulle kunna somna nu i min skräddarställning;)

Ja, dagen började ju inte alls bra och sen blev den ännu sämre. =( Men nu är det bättre igen, tack och lov!

     Det blev inge marieberg eller Ikea för mig idag, ändrade planer. Men vi åkte iväg och åt på La Pampa med Jonas päron, det var trevligt och mycket gott.. Yummie! Då blev jag människa igen. =)

Eftermiddagen bestod av tvätt. I mängder. Utan slut.

     Hugo är fortfarande lite knasig. Vet inte riktigt om han är på väg att bli sjuk, och det oroar mig. Blir nog inte så mycket sömn för mig inatt. Tokigt!

Jag har gjort färdigt Hugos tavla iaf, och den är så fin tycker jag.

      Usch, nu skriver jag så osammanhängade och knepigt så jag förstår knappt själv.
Ska ner i tvättstugan nu, sen film med mannen, en dusch, oboy och macka, pussa Pilo, sen är det god natt.

     Imorgon ska jag sola. Kom på att det ligger ett solarium ijämte Krigstigen så Hugo får vara hos pappa under tiden. =)

Grattis till Luff som var duktig idag, men rymde ut på vägen =/.
      Jag kommer ringa och testa dig imorgon Märta!!

Ett STORT grattis till lilla Bella som fyller år idag. Kram!

     Puss och kram / Fru Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0