Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej, det är något som är sant.

     Fan...

Dagen blev inte alls som planerat. Vi sket i städningen jag och Hugo, dels för moppen inte gick att använda, dels för Hugo inte alls var road av att leka själv, dels för jag inte orkade.

     Vi gick på supermysig promenad i det sköna vädret och pussades hela dagen istället.

Sen kom Jonas hem (ynket) och var om möjligt ännu ynkligare än jag och då kom den: PANG!
     Som en smäll....plikten.

Jag satte igång med rövarfart med tvätt, mat, lakanbyte, toastädning.
     Hugo ville somna vid halv åtta. Vad skönt tänkte jag men återigen kom det en PANG. Han somnade nyss.
Han var så trött så trött men kunde inte koppla av. Och han som aldrig brukar krångla vid läggdags.
     Men jag tror det är tänderna. Han har fått ytterligare en tand nu och de växer i otakt och inte i rätt följd så han ser ut som en liten vampyr/stitch. Hihi...

Så nu sitter jag här hungrig och har städat hälften. Men som man säger: Det ordnar sig alltid.

     MAMMA, jag tycker du ska skriva en insändare, samt ringa anonymt! Kör bara kör!

Min man vill köpa en svett-buss, hur ska jag ta mig ur det här?
 

    Fridens..

Kommentarer
Postat av: kalle

Gott nytt år! önskar kalle , mamma och pappa.

2008-12-31 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0