Big Ass Crew

var jag med i för några år sen. =/ På gott och ont...eller?
    Idag är jag med i "Trötta tjatande kärringklubben" och jag som bara är 22.
What the fuck...
Hmm..

Gårdagen var lyckad. Jag va i Jönköping och köpte julklappar.
Där gick jag med huvudet i sanden och trodde jag var redo för tomten. Men så insåg jag att det minst fattades tre. Brådis...

     När jag var klar så åkte jag till Öfvre Dalvik till 22:an och träffade Märta och Sofia. Mina äldsta bästa. ♥
Sofia bjöd på kaffe och grym daim-cheesecake!!
Gott i munnen..

     Sen tänkte jag åka hem men tog ett litet stopp och kollade in Ellas nya lya. Liten men naggande god. Hennes svårflörtade hund ville fortfarande inte pussa mig och det blev inte bättre när jag flög runt på golvet och lät som en  
     apa..=/.
Då blev han typ rädd.

Längtar sååå till lördag då Ella och Sanne kommer upp till mig. Middag och drink. Ja tack! Hugo och Jonas får ha grabbkväll.

     Kom tillbaka till Örebro vid lunch idag, bilresan gick bara bra.
Hugo är ju som tidigare sagt världens bästa.
Så dagen idag har gått åt till det, plus plocka upp allt jag hade med mig.
     Slickat hur många frimärken till julkorten som helst, som jag är försenad med.
Fuck! Helt torr på tungan. Häää!

Hugo somnade tidigt idag, Jonas ännu tidigare i soffan och My håller på att somna i sitt rum. Så nu ska jag göra....inget! 


Vett och etikett i trafiken alá Sofie i julrushen!

* Sväng ALDRIG vänster. Du kommer inte ut och gör du det blir du ändå slaktad direkt.
* Använd med fördel bussfilen. (Tips mest ifrån pappa!)
* För att lätta upp stämningen i den stressade kopplingsfoten, kör med helljus i city!



Ett litet gossebarn i flanellpyjamas.=) Killa under foten....killekill♥



Min pappa har gått med bruten stortå X antal dagar. Why? ♥

Tjat o gnat / FL


Kommentarer
Postat av: Ghina

Hej, trist att det inte vart något hos Terror ikväll. Jag såg framemot att se dig och lill farbrorn.

Hör av dig om du har nån tid över i julstressen. Själv vill jag skippa julen helt i år..



Sushi puss på re´

2008-12-18 @ 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0