Allt hänger..

Livet leker... Not! Fan va trött jag är. Helt slut i kroppen.
     Så fort man gör något på dagarna som är utöver det vanliga, så hinns det andra liksom inte med. Jag va någon timme på marieberg idag och därför har jag kommit efter med allt annat. Nu är jag färdig. Klockan är tio.
     Vad säger man om det?

Ska jag hålla mig hemma bara eller ska jag släppa på mina städnojor? Mmm...Svaret kanske känns uppenbart för 
     vissa men för mig är det ej så.

Jonas kom hem sent idag så jag och Hugo har fixat lite själva.
     Hugo höll på att stjäla en ljusstake på Indiska innan, haha. Han är ju så snabb.
Tur att jag såg det innan vi gick ut. =/

    Nåja lagom mkt gnäll.. Orkar inte skriva nyårslöfterna idag så det får bli imorgon.



Hmmm...leker Hugo kurragömma eller hjälper han mamma med tvätten?



Gull

Hoppas på bättre dag imorgon / FL

Kommentarer
Postat av: Linda

Släpp städnojan, ta med dej Hugo ut o ha kul!

2008-12-10 @ 22:35:45
URL: http://lindabage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0