3 Larsson i trappen..

I vår portuppgång bor det 3 stycken med efternamnet Larsson. 
     Lite roligt med tanke på att det bara är 10 lägenheter. =) Iaf så har postverket väldigt svårt att komma underfund med vem som är vem. Jag har alltså fått Fredriks post under ett par dagar, han har fått min.
     Förra veckan fick jag Ellinors.
OMG.
Och jag har ju precis bytt namn till Lindgren så förstå kaoset. Tycker inte om att få grannars post, man får reda på 
     väldigt mycket om dem genom breven de får, och de får veta om mig.
Detta kräver en lapp på dörren. Helt enkelt!

Hugo är ännu inte i ordning men på bättringsvägen. Tack!
     Vi har mysit hela dagen och haft kul med Pilo. Tog en promenad och fastnade borta hos T.
Trevligt att träffas igen!

Fick även ett glatt och uppmuntrande samtal från Rörstrand. Du är ju så guld vet du..

     Vid 15.00 kom min man hem. Han skulle ha lillsnöret medan jag åkte till frissan...
Men först tog jag en tripp och köpte en förtidig julklapp till Jonas. Han har varit helt underbar idag. ♥
     Det blev Björn Gustafssons dvd, "Ett livsverk".
Diggar honom något fruktansvärt. Haha... Har tyvärr inte hunnit kolla på den idag så jag kan inte betygsätta den,
     men hoppas på att hinna kolla på den imorgon.

Det var lyx hos frisören iaf, och nu är jag riktigt rödhårig och har fruktansvärt välplockade ögonbryn.
     Men faaan, va ont det gör!

Hugo och jag badade ikväll och det var som vanligt oljigt.=)

      Trött idag så jag har fått ta två rosenrot, vågar inte ta fler, risk för överdosering. =/

Imorgon är jag stolt över Jonas som ska på hemligt uppdrag. Hihi...


     Har massa nyårslöften som jag tänkte berätta om imån, oj oj.
Ledtrådar: pikar och slappa arslen.

Nu är det dags för mig att kojsa. Puss o kram / FL



Kan knappt förstå att denna söta ungen är min...sjukt... ♥



Älska. Älska. Älska. Älska. Älska


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, han är så otroligt go... Har köpt en julklapp till honom idag;)

självklart måste vi ses o kramas lite, du måste ju ha den svarta också!!

Miss ya!

Pussokram

2008-12-09 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0